Tuesday, October 26, 2010

.: Jalan2 :.

Assalamualaikum...

heee, aku datang kembali ke blog..
sgt lame aku rasekan, peninggalan laptop ku di rumah..
tiade surf tenet2, apetah lagi nk jenguk blog/fb.. kn?
ye lah, skrng aku masih bergelar sbg Cvl Eng. student..
so, pelajaran ku perlu di focus kn..
hanye utk menyukakan hati BUNDA dan AYAHANDA ku di trg..(mcm syair dok?)
i will! InsyaAllah dgn izin Tuhan..

semalam baru shj 1st paper final iaitu Hydraulic..
Alhamdulillah~ jwb bleh, nk score 50-50.. =)
kpd followers, doakn aku utk kehidupan yg "bertingkat-tingkat" nih..
haa, nk tahu tingkat tu ape, tnye .: S y a f i x :. ...
okeh??

teka teki:
kenapa pinguin putih di depan, hitam di belakang??
* jwb. oke

-out-

4 comments:

eik`S noName said...

good luck....
sbb telah diciptakan oleh penciptaNya...insyaallah

asf said...

sory eik.. slh~ cube lagi..

ezzat hachiko said...

goodluck in your final~ ;)
hm.. sebab. tmepat tuh sejuk kan.. so kejadian putih hitam tuh mesti untuk adaptation kan? kn? (sorry aku made it more complicated)

asf said...

eh korang sume nih..(cewwahhh~)
soalan senang pn xdpt jwb..
sb nye, tangan pinguin kn pendek, dye dpt sapu2 bdn depan ye je..
blkang xsmpai, so hitam la biar lame2.. =) kn3??